Betalen

iDeal

Heb je een rekening bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je gebruik maken van de de iDEAL betaalmethodel. Bij iDEAL kun je tijdens het bestelproces afrekenen in de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. Met iDEAL betaal je dus vooraf.

Creditcard

Je kunt bij Fietscity betalen met een creditcard van Visa, MasterCard en Maestro. Jouw creditcard gegevens worden via onze beveiligde SSL verbinding veilig verzonden. Samen met de creditcard organisatie zorgen wij voor een goede afhandeling. Pas op het moment dat wij de bestelling verzenden wordt je creditcard belast. Let wel op: het is alleen mogelijk met een creditcard te betalen bij een online aankoop in de webshop. In de winkels is het niet mogelijk om te betalen met een creditcard!

Vooruitbetaling middels een bankoverschrijving

Let op! Je kan alleen geld overmaken op onderstaande bankrekening voor online bestellingen. Indien je geld wilt overmaken naar één van onze Fietscity winkels, dien je eerst contact op te nemen met de des betreffende winkel. 
Indien je vooruit wilt betalen middels een bankoverschrijving, vragen we je het totaalbedrag (incl. eventuele verzendkosten) over te maken naar IBAN-nummer NL67 RABO 0190 5864 86, tnv Fietscity onder vermelding van je naam. Laat ons bovendien middels een e-mail weten dat je vooruit wenst te betalen. Zodra we de betaling hebben ontvangen wordt de fiets binnen de genoemde aflevertijd bij jou afgeleverd. Houd er rekening mee dat jouw vooruitbetaling tussen de 1 en 3 werkdagen bij ons binnen is. Heb je internetbankieren? Dan adviseren wij om gebruik te maken van iDEAL. Bij een iDEAL betaling weten wij direct of een betaling is gelukt. We hoeven dan niet te wachten totdat jouw betaling bij ons op de rekening staat.

Betaling bij afhalen

Wanneer je de fiets zelf wilt afhalen in één van onze Fietscity winkels, dan kun je de winkel selecteren. Je betaalt dan pas bij afhalen.

Annuleren?

Wil je een bestelling annuleren, maar heb je al wel betaald? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zolang het product nog niet is verstuurd kunnen wij de bestelling annuleren. Is het product al verstuurd? Dan kun je het product retourneren. Geef je rekeningnummer door aan onze klantenservice. Wij zorgen dat het geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Wij streven ernaar om het geld binnen 10 dagen terug te storten.

 

Duidelijk verhaal! Ik wil alle fietsen zien!

 

Ons nieuwe 
magazine

Véél inspiratie
>>

 

Afspraakje

Onderhoud of reparatie nodig?

Prik een datum of bel ons

Proefrit

Eerst fietsen, dan kopen

Kom naar één 
van de 12 winkels